Pojďte se hlouběji podívat na příčiny a následky nepozornosti, hyperaktivity a impulzivity žáků ve škole. Poruchy souhrnně označované jako ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD (Attention Deficit Disorders) se projevují neschopností udržet pozornost při výuce, dokončovat úkoly, zapomnětlivostí v každodenních činnostech.
Obsahem on-line semináře:
- základní terminologie,
- diagnostické, reedukační a podpůrné formy systematické péče,
- optimální strategie ve výuce,
- možnosti spolupráce výchovných poradců a školních psychologů na základě doporučení pedagogicko-psychologickými poradnami,
- smysl IVP (individuální vzdělávací plán) a
- význam pravidelných konzultací rodičů s učiteli.
Lektor
| Mgr. Marika Kropíková Speciální pedagožka se zaměřením na logopedii, psychopedii a etopedii. V současné době se věnuje vzdělávání dospělých, i pedagogů. Od roku 2016 je soudní znalkyní pro oblast školství a školské legislativy. |